[Gelistirici] Sürüm adı.

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
21 Oca 2009 Çar 11:32:37 EET

Ozan Çağlayan, Wednesday 21 January 2009 00:32:59 tarihinde yazdı:
> Üzerinden vakit geçmiş, kararı bir şekilde verilmiş ve size
> sorulmamış/sorulamamış/unutulmuş/es geçilmiş bir konu hakkında, çekirdek
> ifadesini X yapmak yerine Pardus geliştiricileri yapsaydık daha mı doğru
> olacaktı? Bu sefer de bize sorulmadan sanki bizim de görüşümüz varmış
> gibi adımız geçti olacaktı, kişisel fikrim ben öyle yapmazdım daha
> yanlış olurdu.
Bunun yerine duyurunun ilk halinde olduğu gibi çekirdek ekip yazarak bu kod
adını beğenen/öyle olmasında bir sakınca görmeyen/sorsanız "evet öyle olsun"
diyecek geliştiricileri de dışarıda bırakmış oldunuz. Neden kendilerine ayrım
yapılmış hissetmesinler ki?

> Benim aslen Furkan'a "ben yazmaktan sıkıldım" diye bahsettiğim şey tam
> da bu "yorgan gitti kavga bitti" yapmaya çalışıyormuşuz varsayımının
> dillendirilmesi. Siz bir şeyi eleştirdiğinizde biz onu yorgan altı
> etmiyoruz, oturuyoruz konuşuyoruz.
Oturup konuştuğunuz hiçbir konudan (proje ile alakalı/alakasız) bizim
haberimiz olmadığı için doğal olarak yorgan altı edilmiş gözüküyor.