[Gelistirici] Sürüm adı.

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 10:58:28 EET

21 Oca 2009 Çar tarihinde, Türker SEZER şunları yazmıştı:
> Furkan bu niye böyle olmuş, artık olmasın lütfen demiş. Kimse orda
> yanlışlık var düzeltelim dememiş. Dolayısıyla kimsenin o yazının
> iyileştirmesi yönünde bir talebi olmamış. Bundan sonra bu işi nasıl
> yaptığımızı -gerekiyorsa- netleştirelim ya da -gerekmiyorsa-
> netleştirmek gerekmediğini bilelim denmiş.

Erkan Bey'in aşağıdaki mesajını hatırlatırım yine:

> 20 Oca 2009 Sal tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:

Tartışmanın başında bir çözüm sunmuş, ancak tartışma bunda sonra farklı bir
yönde ilerlemiş.

> [...]
> sıkışıklıkta elimizden kaçmış, böyle olmuş. Bundan sonra dediğiniz gibi
> yapmaya özen gösterelim. Bize de zaten öylesi daha iyi geliyor" ya da
> "Bize bu şekilde uygun geliyor. Bundan sonra da bu iş şu şekilde
> yürüyecek."
> Biz insanlarla fikirlerimizi paylaşalım, onlar bizimle paylaşsınlar. Bir
> karar alıp bir iş yapınca, ardından (gerekiyorsa) (uygun bir vakitte)
> sebebini, arkaplanını şartlar elverdiğince yazalım. Malum uzaktan uzağa
> yazışıyoruz, monitörün ötesinde olup bitenleri bilemiyor insanlar.

^^ Erkan Bey'in önerisi ^^

Sorun görüldüğünde Furkan'ın yaptığı gibi söylemek doğru bir davranış,
ancak gelen yanıtların zamanla asıl konudan uzaklaşması yüzünden hiçbir
yere varamıyoruz.

Selamlar,
Bahadır