[Gelistirici] Sürüm adı.

Ali Işıngör isingor at gmail.com
21 Oca 2009 Çar 00:51:35 EET

2009/1/20 Türker SEZER <turkersezer at tsdesign.info>

> Kozmetik şeyler de projenin bir parçası/ürünü değil mi? Neden
> tartışılamıyor
> ya da konuşulamıyor?

Kesinlikle kozmetik şeyler değil bunlar.

Kimse alınmasın ama; bir projede, bir yönetim şemasında, herşey herkesle
paylaşılmak zorunda da değil! Pardus Projesi'nin halkla ilişkiler
yönetimine, MIG ekibine, basınla ilişkilerine dair pek çok noktada çeşitli
karar mekanizmaları var ve bazı kararlar oralarda alınıyor. Kimse bundan
alınmasın ve bu kararları alanlara karşı güven duysun...

Şimdi kimse sormadan bir konuyu hemen açıklığa kavuşturayım: Sürüm adlarını
belirleyen ekip içinde *yer almıyorum. *

"Gazze" adını duyduğumda Erkan Tekman'a en sert itirazlardan birini sanırım
ben yükselttim. İşin topluluk tarafında durmama, bir başka deyişle bir
çekirdek geliştiricisine ya da sizlere kıyasla konuyla çok daha ilgili
olabilecek bir pozisyonda olmama rağmen; bu konuyu bir "varoluşçu problem"
haline getirmedim.

Açıkça konuşmak gerekirse, Erkan Tekman'ın ya da çekirdek ekibin kendi
başına aldığı en ufak kararda konunun "*TÜBİTAK ekibi vs Dışardakiler*"
kutuplarına konumlandırılmaya çalışılmasından ciddi bir rahatsızlık
duyuyorum.

Ali