[Gelistirici] Sürüm adı.

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
21 Oca 2009 Çar 11:38:42 EET

Ali Işıngör, Wednesday 21 January 2009 00:51:35 tarihinde yazdı:
> Açıkça konuşmak gerekirse, Erkan Tekman'ın ya da çekirdek ekibin kendi
> başına aldığı en ufak kararda konunun "*TÜBİTAK ekibi vs Dışardakiler*"
> kutuplarına konumlandırılmaya çalışılmasından ciddi bir rahatsızlık
> duyuyorum.
Fakat en yakınlarından biri olarak biliyorum sen bile kendine Pardus
geliştiricisi diyemedin uzun süre (uzun süre = ~2 yıl). Belki senin düşünce
sisteminde özgür yazılım geliştiricisi sadece kod yazan kişi idi ama benim
uzun süre sana anlatmaya çalıştığım gibi özgür yazılım
projelerinde "geliştirici" denen şahıs o projeye somut/soyut her türlü
katkıyı veren kişidir.

Topluluk yöneticisi olarak lütfen TÜBİTAK/UEKAE çalışanı olmayan
geliştiricilerle empati yaparak onları anlamaya çalışınız efenim :)

Zira sürekli "ayrım yok, öyle olması gerektiği için öyle yaptık, güvenin
güvenin" diyerek bu insanlara pek bir şey vermiyoruz.

Sevgiler