[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Güngör Erseymen gelurine at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 21:09:09 EET

>  Kendilerini, bizi ilgilendiren konularda (hangi alanlarla ilgileniyor
> vs. daha önce yazmıştım itiraz da gelmemişti) tanıtır mısınız diğer
> geliştiricilere ?

Yaklaşık iki ay önce pardus geliştiricileri arasına katıldım.
Başvurumu yaparken aklımda olan, çoğu okuduğu programı anlayabilen
başlangıç/orta seviyede bir lisp meraklısı olarak, pardusda daha
kapsamlı ve güncel bir common lisp çalışma ortamı oluşturmaktı (hala
geçerli :-). Genel olarak programming.languages.lisp altına
girebilecek her pakete gönüllü olabilirim.

--
Güngör Erseymen
http://www.elurin.info