[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 21:37:09 EET

Güngör Erseymen wrote On 20-01-2009 21:09:
> Yaklaşık iki ay önce pardus geliştiricileri arasına katıldım.
> Başvurumu yaparken aklımda olan, çoğu okuduğu programı anlayabilen
> başlangıç/orta seviyede bir lisp meraklısı olarak, pardusda daha
> kapsamlı ve güncel bir common lisp çalışma ortamı oluşturmaktı (hala
> geçerli :-). Genel olarak programming.languages.lisp altına
> girebilecek her pakete gönüllü olabilirim.

Memnun oldum =)

Arkadaşlar, bu başlıkta yazılanları aslında wiki'ye geçirsek ne güzel
olurdu derim, Bir nebze geliştirici - kullanıcı arasında buzlar erir
sanırım. Kimin ne iş yaptığı, nelere daha çok vakit harcadığını bilmek
güzel bir şey bence. Zira şu sayfayı bilmeyen, geliştiricilerini merak
etmeyen Archlinux kullanıcısı yoktur => http://www.archlinux.org/developers/

Bence Pardus için de fena olmaz =)