[Gelistirici] yeni geliştiriciler

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 11:30:19 EET

Selamlar,

Ben de en son katılan geliştiricilerdenim. Genellikle paketlerle
ilgileniyorum. Bugzilla'da vaktim oldukça hata kapatmaya çalışıyorum. Pardus
ile ilgilendiğim zamanlarda genellikle IRC'de oluyor, kullanıcılara yardım
ediyor ya da diğer geliştirici arkadaşlarla yardımlaşıyorum.

Sürekli yaptığım işleri otomatize eden bir betik yazacak kadar Python
biliyorum. Mesleğim gereği C  ve donanım tanımlama dilleri (HDL) ile
ilgilendim. Şu sıralar Python ile yoluma devam ediyorum.

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>