[Gelistirici] Gparted'in Kdebase bağımlılığı var =)

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Oca 2009 Sal 19:54:09 EET

20 Oca 2009 Sal tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Çomar'lı kodu çıkartmak gibi birşey olmadan kullanılabilecek bir yapıdan
> bahsediyorum, daha açık anlatayım da belki..
>
> disk-kit.py - Pardus için:
> **************************
> import comar
> link = comar.Link()
>
> def getEntries():
> 	return link.Disk.Manager.listEntries()
>
> disk-kit.py - X Dağıtım için:
> def getEntries():
> 	return open("/etc/fstab",'r').readlines()
>

> Yazacağın manager da direkt olarak bu disk-kit.py'yi import edecek ve
> [...]

Şimdi sen proje dosyalarından birindeki bir dosyayı olduğu gibi
değiştirmiş, koddan Çomar'ı çıkarmış oldun? Kodu değiştirip hâlâ nasıl kod
çıkarmamaktan bahsediyorsun?

Böyle yap diyorum tartışmanın başından beri. İşi yapan kod ile arayüzü
birbirinden düzgün ayırmak ile bitiyor iş. Yukarıda yaptığın gibi.