[Gelistirici] Gparted'in Kdebase bağımlılığı var =)

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
20 Oca 2009 Sal 20:15:43 EET

On Tuesday 20 January 2009 19:54:09 Bahadır Kandemir wrote:
> Şimdi sen proje dosyalarından birindeki bir dosyayı olduğu gibi
> değiştirmiş, koddan Çomar'ı çıkarmış oldun? Kodu değiştirip hâlâ nasıl kod
> çıkarmamaktan bahsediyorsun?
Evet, disk-manager kodunda artık COMAR geçmiyor ve bu şekilde koddan çıkarmış
oldum ki bu da bu şekilde yazılmış bir managerın başka bir dağıtımda da
kullanabilir duruma geldiğini gösteriyor.

> Böyle yap diyorum tartışmanın başından beri. İşi yapan kod ile arayüzü
> birbirinden düzgün ayırmak ile bitiyor iş. Yukarıda yaptığın gibi.
Hahahahha yapayım bende sana.. Ben COMAR'ı aradan çıkaralım bir arkaya alalım
katman sırasında, araya da yeni bir katman ekleyelim diyorum sen hala inatla
git UI ile iş yapan kısmı ayır yeter diyorsun.. Ben COMAR'ı aradan çıkaralım
dediğime göre işi yapan kısım ile UI 'yi zaten ayırdığımı söylemiş oluyorum,
sen herkesin anladığı bu durumu anlamayıp işin çözümü ile alakası olmayan bir
yerden yakalayıp boş boş şeyler yazıyorsun sıkıldım artık..

--
Gökmen GÖKSEL