[Gelistirici] Gparted'in Kdebase bağımlılığı var =)

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
20 Oca 2009 Sal 19:43:55 EET

On Tuesday 20 January 2009 19:32:44 Bahadır Kandemir wrote:
> 20 Oca 2009 Sal tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
>
> Hahahahaha. İşi yapan kod, işi nasıl yapacağına, psişik yollarla mı karar
> verecek?
Uff anlamak istemiyorsun sen belli..

> Elbet kodun bir kısmının Çomar metodları içermesi gerekecek. Bu kısmı
> düzgün bir şekilde yazarsan, Çomar'lı kodu çıkarıp yerine istediğin kodu
> yazmak zor olmaz. Daha açık nasıl anlatabilirim bilmiyorum.
Çomar'lı kodu çıkartmak gibi birşey olmadan kullanılabilecek bir yapıdan
bahsediyorum, daha açık anlatayım da belki..

disk-kit.py - Pardus için:
**************************
import comar
link = comar.Link()

def getEntries():
	return link.Disk.Manager.listEntries()

disk-kit.py - X Dağıtım için:
def getEntries():
	return open("/etc/fstab",'r').readlines()

Yazacağın manager da direkt olarak bu disk-kit.py'yi import edecek ve
metodları bunun üzerinden kullanacak. Böylece disk-manager'ı kullanmak isteyen
dağıtım sadece disk-kit.py ile uğraşacak. Abstraction böyle oluyor.

Artık daha fazla açıklama yapmak istemiyorum, umarım anlamışsındır..

--
Gökmen GÖKSEL