[Gelistirici] yeni geliştiriciler

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 00:21:03 EET

Merhaba;

2008 Aralık ayının son günlerinde geliştirici hesabı
edinmiş bulunmaktayım. Xfce masaüstü ortamı için
paket yapımı ve belgelendirme ile ilgileniyorum. Ayrıca
bilimsel programlara olan ilgim nedeniyle bu paketlerede
saldırma girişimlerim oluyor. :) Robotik ve mikrodenetleyiciler
ile ilgilendiğimden  Pardus 'ta bu alanda çalışmak isteyecekler
için bolca paket ve sorunsuz bir ortam sunma isteğim var. :)
Ayrıca bir robot çalışmamda Pardus kullanıyorum. Özgürlük için
topluluğunda aktif rol alıyorum. Topluluktan çıkmış bir geliştirici
diyebiliriz benim için. :) Depoda ki bakıcısız paketlere de saldırma
girişimlerim devam ediyor. Contrib depoda ki bakıcısız paketlerde
işaretlenirse orayada el atmayı düşünüyorum. Python ve Assembly
bilgim var. C dilini öğrenme sürecindeyim. Ara sıra bugzillada temizliğe
çıksamda pek hata kapatamıyorum. :) Amacım daha çok ilgilenmek tabiki.
Son olarak [1] adresindeki bağlantıyı güzel hale getirmek için çalışıyorum.
Sizlerinde katkılarını bekliyoruz. :)

Saygılar, sevgiler... :)

[1] http://tr.pardus-wiki.org/Xfce:%C4%B0%C3%A7indekiler

--