[Gelistirici] yeni geliştiriciler

ugur tutar tutarugur at gmail.com
19 Oca 2009 Pzt 22:30:11 EET

>   Merhaba,
>
>  Kendilerini, bizi ilgilendiren konularda (hangi alanlarla ilgileniyor
> vs. daha önce yazmıştım itiraz da gelmemişti) tanıtır mısınız diğer
> geliştiricilere ?
>
>      Merhaba,

    Acikcasi henuz benim pek katkim olmadigini dusundugum icin tanitmamistim
kendimi.
    Anadolu un. bil. muh. 4. sinif ogrencisiyim
    Ben gectigimiz yaz Pardus'ta staj yaptim stajim esnasinda pakito ya
biraz katki saglamaya calistim. Su an sorumlulugumda pek fazla paket yok
(okul-dersler yuzunden) istedigim kadar vakit ayiramiyorum.
    Bunun disinda bir aksilik cikmazsa bitirme tezimde bir OCR' e Turkce
destegi saglayip kde arayuzu ile kullanisli bir uygulama yazmayi
dusunuyorum.
    Ek olarak bende pardusun yayginlasmasi icin eskisehir emo linux
komisyonu ve baska yapilarla (klup vs.) pardusu tanitmaya calisiyorum.
Bolumde adim linux'cuya cikti.:)

    Tesekkurler.
--
 Ugur Tutar