[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
18 Oca 2009 Paz 18:43:33 EET

2009/1/18 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Merhaba,
>
>  Kendilerini, bizi ilgilendiren konularda (hangi alanlarla ilgileniyor
> vs. daha önce yazmıştım itiraz da gelmemişti) tanıtır mısınız diğer
> geliştiricilere ?

Merhaba;

Pardus 1.0 ( alfa 3 Meren ) sürümünden bu yana Pardus kullanıyorum ve katkı
vermeye çalışıyorum. Zamanında Lisans bitirme projemi Yalı 'ya Xen
entegrasyonu üzerinde yaptığımdan Yalı'ya (tabi o zaman yalı4 yoktu :D ) ve
arayüz geliştirmesine aşinalığım var.

Yakın zamanda da Ertuğrul dan tpm ailesi paketlerinin sorumluluğu aldım, şu
sıralar Pardus 2009 için Lvm&Raid entegrasyonuyla  uğraşıyorum ...

Sevgiler;
Mete Alpaslan