[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 16:35:58 EET

Pazar 18 Ocak 2009 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Bu yeni UEKAE geliştiricileri için de geçerli olabilir mi? Ben yeni
> arkadaşların çoğunu tanımıyorum. Projede kim ne iş yapar bilemiyorum.
> Yeni arkadaşlardan ortada görünen 1-2 kişi. Aslında artık yeni de
> değiller 1 seneyi geçtiler sanırım. Ancak kendilerini tanıttılarsa
> bile kaçırmışım.

Bir süredir maillere bakamadığım için biraz geç olacak. Ben de ilk rootfs
sürümlerinden beri projeyi takip ediyorum. Monitörümün bozulmasıyla beraber
xorg/zorg ile ilgilenmeye başladım :) Bir yılı aşkın süredir de UEKAE'de yarı
zamanlı olarak çalışıyorum.