[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Semen Cirit semen at pardus.org.tr
19 Oca 2009 Pzt 11:59:11 EET

Onur Küçük wrote On 18-01-2009 02:07:
>  Merhaba,
>
>  Kendilerini, bizi ilgilendiren konularda (hangi alanlarla ilgileniyor
> vs. daha önce yazmıştım itiraz da gelmemişti) tanıtır mısınız diğer
> geliştiricilere ?

Merhabalar,

Ben de kendimi tanıtmaya başlıyorum...

Yaklaşık 6 aydır  Pardus'ta çalışıyorum, ilk olarak devel'de bulunup
stable'da bulunmayan paketlerin güncellenmesi ve sorunlarının
giderilmesi ile uğraştım.

Daha sonra netbookların performans analizleri ile ilgilenmeye başladım.
Netbook'ların diğer dağıtımlar ve pardus ile uyumluluğuna baktım. Bu
projeye katkıda bulunmaya devam etmeyi düşünüyorum.

Şimdilerde, yeni component taslağı ile ilgileniyorum ve bu sırada da
bugzilla hatalarıyla ilgilenmeye devam ediyorum.

Sevgilerimle,

Semen Cirit