[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
16 Oca 2009 Cum 01:24:05 EET

Selam;

Onur Küçük wrote On 16-01-2009 00:16:

>  Niye Ozan rica ediyor ki ? Bir zahmet paketleri alanlar "kendi
> paketlerini" kendileri değiştirivereydi ? İlla birinin birşeyleri
> yapmasını mı bekleyeceğiz ?

bence de, ozan'ın böyle bir şey yapma zorunluluğu yok, paket sahipleri
şimdiye kadar üzerlerine almadılarsa da onların sorumluluklarında
gerçekleş(mey)en bir iş.

>  Adam yine oturmuş listeyi uygulamış. Yüzlerce paket var orada, arada
> bir kaç tanesinin kaçması hiç anormal değil, sorun olmuş olabilir
> falan da demiş işte adam daha ne yapsın. Kendi aldığı bir paket
> de kaçmış aradan :)

iyi güzel de, threadde boşuna mı konuşuluyor, şu paketi alayım diye rica
ediyorum, geri dönüşe göre hareket ediyorum, ilgilenmek istediğim
paketleri üzerime alıyorum; sonra hoop o threadi sallamadan ilk
gönderdiğimiz listeye göre scriptimizi çalıştırıyoruz. o threade bakıp
epi topu 30-40 paketi elemek 5 dakikadan fazla alacak bir iş değil
diyorum ben de. Yine de gözden kaçan kısımlar, ilgili threadde yazmayan
geliştiricilerin kendi sorumluluklarında kalıyor.

Aslında bu kadar konuşulacak bir şey de değil, polemik yaratmak gibi de
bir niyetim yok, ama paketleri üzerine almaya vakit bulamayan(kötü
niyetle düşünmüyorum ki böyle diyorum, yoksa tenezzül etmeyenler
derdim.) geliştiricilere güzellik yapılırken diğer taraftan paylaşılan
paketler de arada kaynıyor, bence bu hoş birşey değil, benim
rahatsızlığım bu.

keşke paketleri alacaklarını taahüt eden geliştiriciler ilgili script'i
kendileri çalıştırsalardı, ya da madem bir güzellik yapıcaz, paketler
listesini yeniden gözden geçirseydik.

Bu kadar gereksiz bir konu hakkında da bu kadar konuşup liste
sakinlerinin zamanını çaldığım için özür dilerim. ama sussam gönül razı
değil, söylesem tesiri yok :)

-serdar