[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
16 Oca 2009 Cum 08:42:01 EET

Serdar DALGIÇ wrote On 16-01-2009 01:24:
> Selam;

> bence de, ozan'ın böyle bir şey yapma zorunluluğu yok, paket sahipleri
> şimdiye kadar üzerlerine almadılarsa da onların sorumluluklarında
> gerçekleş(mey)en bir iş.

Evet aynen öyle ancak hala arada sırada sorunlu bir pakette bir düzenleme yaptığımda paketçisinin aslında o paketi bıraktığı paketlerle karşılaşıyorum ancak hala eski paketçisinin adı yazıyor. Eskaza üstüme geçiriyorum bende olsun diye sonra farkediyorum ki aslında biri onu almış ancak üstüne geçirmemiş, iyice karışıyor her şey. Ben de emrivaki olarak ilk listelere atadım paketleri. Tek tük kaçanlar emrinizde, bu kadar.

--
Ozan Çağlayan