[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
16 Oca 2009 Cum 00:16:16 EET

On Thu, 15 Jan 2009 22:01:44 +0200
Serdar DALGIC <serdar at cclub.metu.edu.tr> wrote:

> Selamlar;

> keşke o listeyi diğer geliştiriciler tarafından ilgili threadde
> belirtilen mesajlara uygun olarak yenileyebilseydin, ya da rica
> etseydin, zaman ayırıp başka bir geliştirici son listeyi
> çıkarabilseydi :)

 Niye Ozan rica ediyor ki ? Bir zahmet paketleri alanlar "kendi
paketlerini" kendileri değiştirivereydi ? İlla birinin birşeyleri
yapmasını mı bekleyeceğiz ?

 Adam yine oturmuş listeyi uygulamış. Yüzlerce paket var orada, arada
bir kaç tanesinin kaçması hiç anormal değil, sorun olmuş olabilir
falan da demiş işte adam daha ne yapsın. Kendi aldığı bir paket
de kaçmış aradan :)

 Bana geri atananları düzeltiyorum, yanlış değişiklik yaparsam "rica
ediyorum" düzeltiniz :)