[Gelistirici] branches/net-link-2.0

Furkan Duman coderlord at gmail.com
15 Oca 2009 Per 12:37:39 EET

15 Ocak 2009 Perşembe 12:15 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazdı:
> olsun diye yazilmadiysa, normalde "suspend" edilmis bir bilgisyarin
> acildiginda tekrar tamamen eski halde acilmasini beklerim, yani IP
> adresimle, acik tum IP baglantilarimla birlikte.

Bu kısım biraz sıkıntılı işte. Nasıl olacağını şu an kestiremiyorum.
Windows ya arabirimi down yapmıyor ve socket bağlantıları kapatmıyor
veya açılışta tüm socket bağlantılarını yeniden kuruyor.

Bunu biraz araştıralım.

> Umarim bu metod yukarda soyledigime uyan sekilde calisiyordur.

Bu metodun söylediğinle ilgisi yok aslında. Programlamanın
kolaylaştırılması açısından böyle bir up/down metodunun Comar
modelinde tanımlanmasının gerekliliğini anlatıyordum.

Görüşmek üzere.

--
Furkan Duman