[Gelistirici] branches/net-link-2.0

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
15 Oca 2009 Per 12:15:59 EET

2009/1/15 Furkan Duman <coderlord at gmail.com>

> 15 Ocak 2009 Perşembe 01:18 tarihinde Bahadır Kandemir
> kayıt
>
> İyi anlatamadığımı düşündüm. Bir örnek üzerinden gidecek olursam:
>
> Laptop kapağını kapattığımda, suspend olsun, suspend'e geçişte de
> network arabirimlerim down olsun istiyorum.
>
> pm-utils hook lar ile bunu bir şekilde yaptım diyelim.
>
> Ancak Net.Link modelinde iface down yapmam için setState kullanmam
> lazım, çünkü başka down yapabileceğim method yok.
> setState ile down yapmam da profil durumunun, açılışta otomatik
> başlayamayacak şekilde değişmesine yol açıyor.
> [...]

Furkan Hocam karismak gibi olmasin. Bu gercek bir senaryo ise, yani ornek
olsun diye yazilmadiysa, normalde "suspend" edilmis bir bilgisyarin
acildiginda tekrar tamamen eski halde acilmasini beklerim, yani IP
adresimle, acik tum IP baglantilarimla birlikte.

Ornek vermek gerekirse,  bir yere telnet atmisim diyelim, kullanirken
suspend edesim gelmis, suspend etmisim, hemen 30 saniye sonra tekrar
canlandirmisim sistemi, telnet baglantimin kaldigi yerden devam etmesi,
baglantinin kopmamasi gerekir. tabii ki aradaki sure cok uzun olursa
baglanti karsi taraf tarafindan ucurulacaktir, ama belli bir zaman timeout'a
dusene kadar bu baglanti acik kalir. En azindan Windows'da boyle,
deneyebilirsiniz, suspend ve hatta hibernate'ten geri dondugunuzde tum
baglantilariniz acik sekilde donersiniz.

Umarim bu metod yukarda soyledigime uyan sekilde calisiyordur.

Selamlar,
--
Emre