[Gelistirici] branches/net-link-2.0

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
15 Oca 2009 Per 12:44:11 EET

2009/1/15 Furkan Duman <coderlord at gmail.com>

> 15 Ocak 2009 Perşembe 12:15 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
>
> Bu kısım biraz sıkıntılı işte. Nasıl olacağını şu an kestiremiyorum.
> Windows ya arabirimi down yapmıyor ve socket bağlantıları kapatmıyor
> veya açılışta tüm socket bağlantılarını yeniden kuruyor.
>
> Bunu biraz araştıralım.

Zaten suspend ve/veya hibernate daha alt katmanda gerceklesen bi sey, su
anda Pardus bu sekilde calisabiliyor zaten diye biliyorum.

> Bu metodun söylediğinle ilgisi yok aslında. Programlamanın
> kolaylaştırılması açısından böyle bir up/down metodunun Comar
> modelinde tanımlanmasının gerekliliğini anlatıyordum.

Tamam, belki dedigin gibi alakasi yoktur  ;)

Bu metodlar baska isler icin mutlaka gerekli olabilir, orasi ayri. Ben
sadece ornek verildigi icin araya kaynadim :)  Ag Yoneticisi tutup suspend
sinyali alinca baglantlari ucurmasin :)

--
Emre