[Gelistirici] branches/net-link-2.0

Furkan Duman coderlord at gmail.com
15 Oca 2009 Per 10:55:39 EET

15 Ocak 2009 Perşembe 01:18 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> Bağlantı kurma/kapama için up/down, açılışta çalıştırmak üzere state kayıt
> etmek için setState kullanalım diyorsun, doğru mu anladım?

İyi anlatamadığımı düşündüm. Bir örnek üzerinden gidecek olursam:

Laptop kapağını kapattığımda, suspend olsun, suspend'e geçişte de
network arabirimlerim down olsun istiyorum.

pm-utils hook lar ile bunu bir şekilde yaptım diyelim.

Ancak Net.Link modelinde iface down yapmam için setState kullanmam
lazım, çünkü başka down yapabileceğim method yok.
setState ile down yapmam da profil durumunun, açılışta otomatik
başlayamayacak şekilde değişmesine yol açıyor.
suspend to ram yaptıysam ve laptop pili bittiyse, bir sonraki açılışta
interface state'i down olduğu için otomatik başlayamayacak.

Benim modelde, otomatik bağlantıyı bozmayacak şekilde bu işi yapmam lazım.

--
Furkan Duman