[Gelistirici] branches/net-link-2.0

Furkan Duman coderlord at gmail.com
15 Oca 2009 Per 10:49:18 EET

15 Ocak 2009 Perşembe 01:18 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> 15 Oca 2009 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
>
> Bağlantı kurma/kapama için up/down, açılışta çalıştırmak üzere state kayıt
> etmek için setState kullanalım diyorsun, doğru mu anladım?

Aslında setState şimdiki gibi kalacak. Ona dokunmayalım.

Ancak ben setState ile up olmuş bir interface'i state ine dokunmadan
kapatmak/açmak da istiyorum. State'e dokunmamaktan kastım, eğer
başlangıçta çalışacak şekilde ayarlandıysa bu durumu bozmamak.

> İkisi de önemli, ve her up/down yapıldığında son durum kayıt edilmeli.

Kayıt edilmesine edilsin ancak açılışta başlatma bu değere bakmasın.
Başka bir değer kullanalım onun için.

--
Furkan Duman