[Gelistirici] branches/net-link-2.0

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
15 Oca 2009 Per 01:18:49 EET

15 Oca 2009 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Bu arada Network.Link modeline up, down metodları eklemek istiyorum.
> Profildeki state durumunu bozmadan up/down yapmak için. setState
> kullandığımda durumunu kayıt ediyor.
>
> Link down olduğunda veya suspend/resume da kullanabiliriz. Ayrıca UI
> da profil check'ini kaldırmadan up/down yaparız.
>
> Ne dersin?

Bağlantı kurma/kapama için up/down, açılışta çalıştırmak üzere state kayıt
etmek için setState kullanalım diyorsun, doğru mu anladım?

Durumu kayıt etme, sonraki açılışta otomatik "up" edilmesinin sağlanması ve
daha önemlisi, sonradan çalıştırılan network araçlarında, hangi profilin
çalışır olduğunun bulunabilmesi için.

İkisi de önemli, ve her up/down yapıldığında son durum kayıt edilmeli.