[Gelistirici] Bakıcısız paketler

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
2 Oca 2009 Cum 14:29:30 EET

02 Ocak 2009 Cuma 14:13 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazdı:

> derece
> tecrübe..

Evet tabi ki bir tecrübe gerektiriyor. :) Fakat Pınar 'ın demek istediği
bence
basit olarak bilinen bir paketi üzerime almak için fazla süre beklememem
gerektiğidir. youtube-dl için bir hafta onay beklemek gülünç olabilir diye
düşünüyorum. Buradan birde hatırlatma yapmak istiyorum (belki üzerime
görev değil ama ) contrib depoda ki bakıcısız paketler içinde bir liste
çıkarılıp
geliştiricilerin ilgilenilmesi sağlansa çok şeker olur kanaatindeyim :)

Saygılar.

--
Cihan OKYAY