[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
2 Oca 2009 Cum 14:13:34 EET

Merhaba;

Friday 02 January 2009 tarihinde, Pinar Yanardag şunları yazmıştı:

> Bakicisiz paketleri almak icin birinden onay beklemek sadece vakit
> kaybina yol acacaktir.

Evet, ama paketlerle veya benzerleriyle bir şekilde ilgilenmiş
geliştiricilerden fikir almak daha sonra vakit kaybetmemizi engelleyecektir.
O yüzden geliştiricilerin ilgilenmeyi düşündüğü paketler hakkında fikir
alması iyi bir şey bence.

> Eger teknik olarak kendinizi bu paketleri
> maintain etmeye hazir hissediyorsaniz sormadan almalisiniz bence.

Hayır, bence Cihan beyin yaptığı doğru - hazır hissetmek bazen yeterli
olmayabiliyor. Bazı paketler görünüşte son derece "basit" olsa da son derece
kritik ve dertli olabiliyor, o tip paketleri anlamak da başka bir tecrübe..

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]