[Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Şub 2009 Çar 21:24:56 EET

On Wed, 25 Feb 2009 20:29:04 +0200
Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> Wed, 25 Feb 2009 19:01:33 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

> Uzun bir sure derken tam olarak ne kadar uzun bir sure? :)
>
> x gun falan gibi net bir sayi bekledigimden degil elbette, somut
> olarak Eren Turkay'in durumu nedeniyle soruyorum. Yaklasik 4 ay daha
> 206 paketiyle ilgilenemeyecek, bu 4 ay 2009 oncesi sureci de iceriyor.

 Burada iş biraz paketçinin duruma yaklaşımına bakıyor. Benim aklımda 1
ay gibi bir süre var. Daha kısa olması düşünülebilirdi ancak yazın 2-3
haftalık tatile çıkmalar vs. düşünülürse 1 ay makul gibi geliyor. Daha
fazla uzaması ihtimali varsa, baştan ilgili geliştiricinin duruma uygun
olarak hareket etmesini (bir kaç hafta paketleri bakıcısız kalacaksa
bu süre zarfında paketi üstlenmese bile bakımını yapabilecek başka bir
geliştiriciden rica etmesi vs.) bekliyorum.

 Bu sürecin takibinde katı kurallar koymak kolay değil, ama sorumlu
belirleyip "şu paketler ilgisiz bırakılıyor" takibinin yapılmasını
sağlamalıyız. Depo bileşenlerini oturttuktan sonra (umarım son noktayı
cumartesi koyabiliriz, tam bir saç yumağı bileşen konusu) bileşen
sorumluları belirleyelim, bileşenlerindeki paketlerin bakımının yapılıp
yapılmadığının takibini de bileşen sorumlularının görevi olsun, bileşen
sorumlularının takibi de depo sorumlusunda olsun bence.