[Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
26 Şub 2009 Per 02:03:07 EET

> istiyorum"

Bu bana da mantıklı görünüyor. Gürer'in de dediği gibi geçmişte kimin neyi
yaptığı zaten silinmeyecek.

Net yararı da şu olur, paketçiye ulaşmak gerektiğinde o anda ilgilenemeyecek
olan geliştiriciye ulaşmaya çalışıp/cevap bekleyip vakit kaybetmektense
bakıcısız olduğu bilinip ona göre davranılır.

Dolayısıyla makul bir süreden (1-2 ay gibi) daha fazla paketlerine ilgi
göstermesi mümkün olmayan geliştiriciler,
- bu durumlarını listeye/depo sorumlusuna iletip paketlerin bakıcısız
işaretlenmesini sağlasalar ya da
- son bir iş olarak bu işi kendileri yapsalar ve/veya
- bu işi Onur'un dediği gibi düzenli hale getirip otomatik olarak yapsak
paket sahipliği amacına (bknz bir önceki paragraf) ulaşmış olur bence.

Pardus deposuna alınacak paketlerle ilgili son söz de depo sorumlularına ait
bence. Pardus deposunun kullanıcıda ekli olduğunu varsaydığımızdan Contrib
deposu açısından paketin nerede olduğunun pek önemi yok.

Türker