[Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
25 Şub 2009 Çar 20:29:04 EET

Merhaba,

Wed, 25 Feb 2009 19:01:33 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

>  Çeşitli sebeplerden ötürü uzun bir süre paketinin bakımını
> yapamayacak geliştiricilerin paketlerini başka geliştiriciler
> üstlenmeli, hızlı bir talep yoksa bakıcısız işaretlenmeli. Paketler
> bir yere kaçmıyor, isteyen döndüğünde "ben bu paketleri istiyorum"
> dediğinde geri alabilir, belki döndüklerinde ilgi alanları değişir
> başka işlere yönelebilirler :)
Uzun bir sure derken tam olarak ne kadar uzun bir sure? :)

x gun falan gibi net bir sayi bekledigimden degil elbette, somut olarak
Eren Turkay'in durumu nedeniyle soruyorum. Yaklasik 4 ay daha 206
paketiyle ilgilenemeyecek, bu 4 ay 2009 oncesi sureci de iceriyor.

Benim fikrimi sorarsaniz, bakicisiz isaretlenmeleri yararli olur. Eren
dondugunde zaten hala ilgilendigi paketleri tekrar uzerine alacaktir.

                   Doruk