[Gelistirici] contrib bakici temizligi ile ilgili listeye sorulmasi gerekenler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Şub 2009 Çar 19:01:33 EET

On Wed, 25 Feb 2009 12:05:34 +0200
Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote:

> Tue, 17 Feb 2009 18:01:36 +0200, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> Bu konuda son karari kim vermeli? Depo sorumlusu olarak Turker mi?

 Çeşitli sebeplerden ötürü uzun bir süre paketinin bakımını yapamayacak
geliştiricilerin paketlerini başka geliştiriciler üstlenmeli, hızlı bir
talep yoksa bakıcısız işaretlenmeli. Paketler bir yere kaçmıyor,
isteyen döndüğünde "ben bu paketleri istiyorum" dediğinde geri
alabilir, belki döndüklerinde ilgi alanları değişir başka işlere
yönelebilirler :)

 Bir paketin depodan atılması sürecinde geliştirici listesine haber
verip itiraz gelmezse ilgili deponun sorumlusu son kararı vermeli, ki
contrib için son söz Türker'in. İlgili paket için benim bir itirazım
yok. Önemli bir sorunu yoksa şimdilik kalsın nasılsa 2009
yolunda kde4 geçişinde depodan çıkaralım derim.

 Bazı paketleri contrib den devel e alma sürecinde yine listeye mail
atıp karar vermeli. Devel derken hangi sürüme girmesi düşünülüyorsa o
sürümün yöneticisi ve depo sorumlusu karar vermeli.

 Benim düşüncem böyle, itiraz yoksa adını böyle koyalım.