[Gelistirici] Test sistemi/süreçleri - Geliştirici toplantısı için eksikler öneriler...

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
24 Şub 2009 Sal 17:20:16 EET

On Tuesday 24 February 2009 16:52:03 Doruk Fisek wrote:
> 1) "Bana bastan oturun tum goruslerinizi yazin gonderin"
>  -- Yazayim tortusunu ama yazmistim zaten (ve yazar da), keske
> belgelenseydi
> 2) "Belgeliyoruz zaten. Su belgedekiler disindakileri bastan gonderin"
>  -- Yalniz o belgede de eksikler var
> 3) "Belgeye zamaninda itiraz etseydin"
>  -- ?!?!!?

Şu diyaloğu Shakespeare'in Lordlarından biriyle Recep İvedik arasında yaşanmış
kıvamında kurgulamışsın ya gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum.

Postalarımda, "şöyle yapsam daha iyi olurdu" da dedim , "şu noktada haklısın"
da dedim. Tartışmanın bu kısmı ile ilgili daha fazla bir şey yazmak gelmiyor
içimden. Gerçekten bir şeyler yazmak istiyorsan hala toplam 3-5 postalık
arşivi bir daha oku lütfen sakin olduğun bir zamanda. Benden bu kadar...