[Gelistirici] [Uludag-commits] r20415 - trunk/pisi/pisi

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
24 Şub 2009 Sal 16:45:29 EET

2009/2/24 Faik Uygur <faik at pardus.org.tr>

> [...]
> ki
> yazmak
> )
>
> Yapılması gereken özel bir şey yok ki. Daha önce pisi import edildiğinde
> lock
> ediliyordu, şimdi fine grained yapmaya çalıştım. Bu da belli api
> fonksiyonları
> çağrıldığında pisi lock ediliyor demek. Api kullanan için transparan bir
> şey
> bu, özel hiç bir şey yapmıyor. Kilitli durumda başka bir pisi api'yi
> kullanan
> uygulama açıklayıcı bir exception alıyor:

:-) Tamam da bu exception'ı handle etmek gerekiyor en azından, daha önce
comar'dan kitli mi diye bakıyorduk şimdi exception yakalamamız gerekiyor.
Bakın şu değişti artık kitli mi değil mi şu şekilde anlıyoruz gibi bir
açıklama, bilgi filan
fena olmaz diyordum :)

> Başka bir soruna benziyor. Bu fine grained locking ile alakalı bir bug
> olabilir mi diye düşündüm bir an, geliştirilmesi lazım, biraz ilkel şu an
> ama
> ben de olmuyor.
>
> Sürekli tekrar edebiliyor musun? Konsolda
>  <http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici>

Tekrar etmek için hm ile bir snapshot alıp bu esnada pm ile paket kurmayı
deneyebilirsin,
CPU kullanımı 100%'e çıkıyor, mesaj da ekranda takılıp kalıyor.

Paket sürümleri aynı.

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org