[Gelistirici] [Uludag-commits] r20415 - trunk/pisi/pisi

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Şub 2009 Çar 09:49:36 EET

Salı 24 Şubat 2009 günü (saat 16:45:29) Isbaran Akcayir şunları yazmıştı:
> :-) Tamam da bu exception'ı handle etmek gerekiyor en azından, daha önce
>
> comar'dan kitli mi diye bakıyorduk şimdi exception yakalamamız gerekiyor.

comar'da kilit yok, en başından beri exception ile bu şekilde yapıyorduk.

> Tekrar etmek için hm ile bir snapshot alıp bu esnada pm ile paket kurmayı
> deneyebilirsin,
> CPU kullanımı 100%'e çıkıyor, mesaj da ekranda takılıp kalıyor.

dbus-pyqt3-mainloop bug'ı bu. PM'nin kendi içinde de arada böyle pencere çıkıp
kilitlendiği oluyordu 2008 öncesi, bazı dialogları hiç göstermeyerek
geçmiştim. Bahadır nm'de model dialog kullanmayarak geçtim diyor, ufak bir iki
deneme yaptım yine kilitleniyor.

Ya dbus-pyqt3-mainloop'da hata düzeltilmeli ki 2008 öncesi bakmıştık bayağı,
ya da KDE4'te bu sorun düzeldi diyeceğiz.

- Faik