[Gelistirici] [Uludag-commits] r20415 - trunk/pisi/pisi

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
24 Şub 2009 Sal 16:06:15 EET

Salı 24 Şubat 2009 günü (saat 15:27:28) Isbaran Akcayir şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Selam,

> [...]
> özellik vs. ekleyince ya hata raporuna, ya listeye, ya wikiye vs. ( tabi ki
> özellikle pisi, comar  )
> bir şeyler karalasak (bundan sonra) ? Hem taze yapılmışken iki satır yazmak
> daha kolay gelir, hem dokümanlar gelişir.
> Mesela bu hata kapandı, paket yöneticisine ( aynı kişi geliştirdiği için )
> kod eklendi,
> ama geçmiş yöneticisine eklenmedi. Yarın öbür gün 5-10 manager olursa
> dışardan geliştirilen onların da haberdar olması gerek bir şekilde. Hepsi
> açıp paket yöneticisinin kodunu
> didikleyeceğine api'yi nasıl kullanacağına bakmalı

Yapılması gereken özel bir şey yok ki. Daha önce pisi import edildiğinde lock
ediliyordu, şimdi fine grained yapmaya çalıştım. Bu da belli api fonksiyonları
çağrıldığında pisi lock ediliyor demek. Api kullanan için transparan bir şey
bu, özel hiç bir şey yapmıyor. Kilitli durumda başka bir pisi api'yi kullanan
uygulama açıklayıcı bir exception alıyor:

"Another instance of PiSi is running. Only one instance is allowed."

> Asıl mevzuya geleyim, paket yöneticisinde lock kullanan kod bende şu
> şekilde [0] çalışıyor, arayüz donuyor, sizde de aynı şey var mı ?

Başka bir soruna benziyor. Bu fine grained locking ile alakalı bir bug
olabilir mi diye düşündüm bir an, geliştirilmesi lazım, biraz ilkel şu an ama
ben de olmuyor.

Sürekli tekrar edebiliyor musun? Konsolda

pisi install --reinstall kernel-source

yazıp. Paket yöneticisinde bir paket kurmaya çalışınca, ben başka bir pisi
çalışıyor hatası alıyorum sadece. Sonra da kapatıyorum, o pencereyi.

Hangi pisi ve pm bu. Benim makinada şunlar var:

pisi, versiyon 2.1.2, sürüm 110, inşa 35
package-manager, versiyon 1.4.0, sürüm 55, inşa 22

- Faik