[Gelistirici] Test sistemi/süreçleri - Geliştirici toplantısı için eksikler öneriler...

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Şub 2009 Sal 15:11:27 EET

Merhaba;

Bu tartışmamın başını sonunu hiç anlamamakla birlikte benim yazdığım bir
özetin eksikliğinden dem vurmuşsun..

> Bir mecrada goruslerimi yazi olarak yaziyorum, yazi olarak baska bir
> ortama aktariliyor. Bir de laflarimin saptirilip saptirilmadigini ya da
> dogru duzgun aktarilmadigimin pesinde kosmami mi bekliyorsunuz?

Tartışma çok uzadığı için takip edilebilirliği kalmadığı için özetleme
ihtiyacı doğmuştu, ben de elimden geldiğince yapıp kişisel olarak rica
etmiştim tüm geliştiricilerden inceleyip fikirlerini belirtmelerini.

İsteyen yaptı, istemeyen yapmadı.

> Degerli zamanimi ayirip, dusunup, bunlari yaziya donusturup kilolarca
> yaziyorum, bir zahmet oturun onu da dogru duzgun not edin kendinize.
>
> Insana deger vermek, goruslerine saygi gostermek boyle olur. "Biz cok
> onem veriyoruz soylediklerinize" diye sozle degil. Ayip.

Burada sonrası tamamen kendi fikirlerim :

Bu tip yeterince iyi yap(a)madıklarımın (yapamadıklarımızın) "kötü niyetli,
ayıp, diğer geliştiricilerin görüşlerine saygı göstermemek" gibi eylemlere
dayanak yapılmasından sıkıldım artık - tamam beğenilmeyebilir, yetersiz
olabilir ama ben sırf önem veriyormuş gibi "yapmak" için, insanların
görüşlerini görmezden gelmek için oturup sayfalarca yazmam, benim zamanım da
kıymetli.

Benim yazdığım e-postalara da kimse cevap vermiyor, depo hakkında defalarca ve
sayfalarca yazdım, tartışma amaçlı bu cevapları bile "bizim fikrimize değer
vermiyorsunuz, bir bildiğiniz kendi bildiğiniz, ayıp" diye damgalamaktan
çekinmiyor kimse, ama teknik tartışmaya gelince iki mailden sonra kimseden
ses yok - kendi kendime mi tartışacağım, cevap gelmeyince kendime mi
yazacağım ?

Ben iyi niyetle tüm fikirlere değer veriyorum, zamanım yettikçe de
tartışıyorum - cevaplarımın sadece "savunma" ve "benim dediğim ennn doğrusu"
olmadığına daha nereden kanıt bulabileceğimi bilmiyorum açıkçası. İnanmak
isteyen inanır.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>