[Gelistirici] Test sistemi/süreçleri - Geliştirici toplantısı için eksikler öneriler...

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Şub 2009 Sal 14:39:02 EET

Merhaba,

Tue, 24 Feb 2009 14:24:07 +0200, Serbulent UNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> :

> Ekin bu belgeyi public ettiğinde [1] pek ilgi gösteren olmamıştı
> oysa. Sen de söylediklerinin burada yer almadığını belirtip itiraz
> edebilirdin o zaman ;)
Niye edeyim?

Bir mecrada goruslerimi yazi olarak yaziyorum, yazi olarak baska bir
ortama aktariliyor. Bir de laflarimin saptirilip saptirilmadigini ya da
dogru duzgun aktarilmadigimin pesinde kosmami mi bekliyorsunuz?

Degerli zamanimi ayirip, dusunup, bunlari yaziya donusturup kilolarca
yaziyorum, bir zahmet oturun onu da dogru duzgun not edin kendinize.

Insana deger vermek, goruslerine saygi gostermek boyle olur. "Biz cok
onem veriyoruz soylediklerinize" diye sozle degil. Ayip.

                   Doruk