[Gelistirici] GSoC Fikirleri

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Şub 2009 Per 16:44:48 EET

Thu, 19 Feb 2009 16:15:15 +0200, Serbulent UNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> :

> Geçen staj döneminden kalan tamamlanmamış çalışmaları da bir gözden
> geçirsek mi ? Benim aklıma ilk gelen parmak izi oldu bayağı
> uğraşılmıştı üzerinde. Bunun dışında da belirli bir noktaya gelmiş
> ama staj süresinin kısalığından dolayı tamamlanamamış projeleri
> tekrar yazabiliriz bence.
Katiliyorum, bircok guzel fikir var(di) ama hicbiri bir "urun" olarak
cikmadi. Tarayici arayuzu ilk aklima gelen. Ya da CD/DVD/USB yapim
araci.

Bence urun haline gelememis onceki staj projelerinin tamamlanmasi guzel
birer staj konusu. Hem oncekilerin emekleri de bosa gitmemis olur.

Tabii neyin, neden sonuclanmadigini bilsek; daha saglikli yorum
yapabilirdik.

                   Doruk