[Gelistirici] GSoC Fikirleri

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
19 Şub 2009 Per 16:15:15 EET

On Thursday 19 February 2009 11:18:11 Erkan Tekman wrote:
> Hayat devam ediyor...
>
> Tüm geliştiricilerden staj ve GSoC projeleri önerilerini düzgün bir
> formatta (proje başlığı, kısaca [5-10 satır] içeriği, sorumlusu/ları)
> oluşturmaları ve listeye göndermelerini rica edebilir miyim?
>
> Son dakikada 3-5 kişi elinden çıkmış bir liste olmasın bu yıl...
>
> ET

Geçen staj döneminden kalan tamamlanmamış çalışmaları da bir gözden geçirsek
mi ? Benim aklıma ilk gelen parmak izi oldu bayağı uğraşılmıştı üzerinde.
Bunun dışında da belirli bir noktaya gelmiş ama staj süresinin kısalığından
dolayı tamamlanamamış projeleri tekrar yazabiliriz bence.

Hem üzerinde çalışacak stajyerler gelmeden önce hazırlanma fırsatı bulurlar
ellerinde kod olursa.

--
İyi Çalışmalar,

Serbülent