[Gelistirici] Hoşçakalın.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Şub 2009 Per 02:23:27 EET

On Wed, 18 Feb 2009 13:25:50 +0200
Furkan Duman <coderlord at gmail.com> wrote:

> Pardus'u seviyorum. Bu harika ekip ile daha iyi seviyelere geleceğini
> ümit ediyorum.

 Bu hepimiz için ortak aslında

> Not: Onur, ODTÜ'deki geliştirici toplantısına gelemeyeceğim sanırım.
> :) Beni listeye dahil etmezsen sevinirim.

 Bence mutlaka gel. Bilmök toplantısının ana amacı sorunlarımızı
çözmek, iletişim problemlerimizi nasıl çözeceğimize dair "karar
vermek", listede adını koyamadığımız şeylerin adını koymak zaten.
Bazı şeyler mail ile düzelmemeye başladı ama bu konlarda yüzyüze daha
iyi sonuçlar çıkıyor. Belki yine de yeterli olmaz ama belki de fikrin
değişir :)