[Gelistirici] contribden devel e

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
18 Şub 2009 Çar 18:00:07 EET

onur un contrib paketleriyle ilgili olarak attığı maile aşağıdaki gibi
detaylı birr maille cevap verdim. contrib de bulunan bu paketlerin gereken
güncellemelerinin yapılarak devel e alınmasının daha doğru olduğunu
düşünüyorum. gerekçelerini yanlarına yazıyorum.

PyQwt                            Qwt devel de, kütüphane, güncellenerek
devel e ve stable a alınabilir. qwt wigdetlerini python da sunar
SoQt                              bilimsel kütüphane, çizim vs de işe yarar.
coin e bağımlı coin özelliklerini qt ye taşıyor.
coin                               bilimsel kütüphane, çizim vs de işe
yarar,
geoip-python               bağımlılığı olan geoip devel de ,
rpy                                 bağımlılığı olan R develde.

Bunları da contrib develden sileceğim çünkü her ikisini yerine
autopano-sift-C var artık
libsift                       depodan silinmeli
autopano-sift                 depodan silinmeli

--
Ertuğrul Erata

Pardus Devel.

##biraz tembelim. itiraf ediyorum##