[Gelistirici] paketler arayuzundeki paket sayfasina paketci ismi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Şub 2009 Çar 21:22:45 EET

Merhaba,

 http://paketler.pardus.org.tr/info/devel/source/lbreakout2.html

 Yukaridaki gibi bir paket sayfasinda paketin su anki bakicisinin
isminin eksikligini hissediyorum surekli.

 Yani paketin tarihcesini gorebiliyorum ama paketten kimin sorumlu
oldugunu goremiyorum. Bunun icin her defasinda insa dosyalarina girip,
oradan pspec.xml'in icine bakmam gerekiyor.

 Bu bilgiyi de paket sayfasina eklemeye ne dersiniz?

 Ozellikle Bugzilla'da hata raporlarini duzenlerken işe yarar gibime
geliyor.

                   Doruk