[Gelistirici] GSoC Fikirleri

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
24 Şub 2009 Sal 11:14:12 EET

On Wednesday 18 February 2009 14:31:14 Bahadır Kandemir wrote:
> Selamlar,
>
> Summer of Code başvuruları başlıyor, bu sene de katılmayı planlıyoruz ve en
> kısa zamanda fikirleri toparlamamız gerekiyor.
>
> Bir öğrencinin 2 ay gibi bir sürede yapabileceği, Pardus'un ve/veya özgür
> yazılım dünyasının bir eksiğini gideren proje önerilerinizi bekliyoruz.

OpenOffice için harika bir eklenti var[1]. Özetle yazım denetiminden bir adım
daha ileri giderek gramer denetimini yapıyor. Yani, "burada gramerin düzgün
olması için isim değil fiil kullanmanız lazım" gibi önerilerde bulunuyor.[2]

Bu eklentiye Türkçe desteği kazandırılması bir proje konusu olabilir. Baya zor
olacağı kesin tabi.

[1] http://www.languagetool.org/
[2] http://www.languagetool.org/screenshots/art/screenshot_ooo3.png

--