[Gelistirici] Subversion paketi/kullanıcısı/grubu

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
18 Şub 2009 Çar 09:30:49 EET

Taner Tas, Wednesday 18 February 2009 09:12:57 tarihinde yazdı:
> Hem (dolaylı olarak) subversion'a hem de apache'ye bağımlılığı bulunan
> mod_dav_svn paketinin apache kullanıcısını, svn grubuna ekleme işini
> yapması daha sağlıklı olmaz mı? Subversion paketinin, bağımlılığı ve direk
> olarak bir ilişkisi bulunmadığı apache için böyle birşey yapması tuhaf
> kaçar gibime geliyor.
Taner'cim bir miktar yanlış anlamışsın :)

*baselayout* paketi yeni haliye svn kullanıcı/grubu ekliyor sisteme, apache ve
svn kullanıcısını da svn grubuna ekliyor.

*subversion* paketi sadece svnserve'i getiriyor yanında.

*mod_dav_svn* paketi eskisi gibi geliyor.

*apache* paketi eskisi gibi geliyor.

Benim bahsettiğim dav dizinini ise apache kullanıcı haklarıyla
mod_dav_svn/apache oluşturuyor :)