[Gelistirici] komut satirindan kurulum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
15 Şub 2009 Paz 23:58:24 EET

Merhaba,

Kullanici listesinde sIklIkla grafik ekrana girememe sonucunda sistem
kuramama sorunu oluyor. Denenen noacpi noapic VESA mod vs. hicbiri ise
yaramadigi zamanlar oluyor.

Debian'daki veya diger dagitimlardakine benzer sekilde, komut satirindan
kurulum destegi verilmesi dusunuluyor mu? Bunun icin:

A) YALI'yi komut satirinda calisacak sekilde gelistirmek (ncurses vs.)
B) Ayri bir adim-adim ilerleyen python sihirbazi ile bu isi yapmak
C) Dogrudan bir disk imajini alip gereken ayarlari yapip baska bir sisteme
kopyalayan sihirbaz

gibi metodlar aklima ilk gelenler. Pek tabii ki baska metodlar da
onerilebilir.

Fikirler yorumlar?

--
Emre