[Gelistirici] Subversion paketi/kullanıcısı/grubu

Taner Tas taner at pardus.org.tr
18 Şub 2009 Çar 09:12:57 EET

Salı 17 Şubat 2009 günü (saat 21:53:03) Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:

> Aynen öyle yaptım, şu anda sorunsuz çalışıyor.
>
> Sadece depo oluşturunca chmod ile hakları düzenlemek gerekiyor, g+rw vermek
> yeterli. apache kullanıcısı mod_dav_svn aracılığı ile dosyayı sunmak için
> depo dizininde dav dizini oluşturuyor.
>
> Svnserve'i henüz denemedim.

Hem (dolaylı olarak) subversion'a hem de apache'ye bağımlılığı bulunan
mod_dav_svn paketinin apache kullanıcısını, svn grubuna ekleme işini yapması
daha sağlıklı olmaz mı? Subversion paketinin, bağımlılığı ve direk olarak bir
ilişkisi bulunmadığı apache için böyle birşey yapması tuhaf kaçar gibime
geliyor.

Taner