[Gelistirici] Kurulum Stratejisi

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
18 Şub 2009 Çar 01:24:35 EET

2009/2/17 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>

> Bu bol keseden atmalara da bayılıyorum ya; kim sığdırıyor ? neyi sığdırıyor
> ?
> lütfen daha önce de yazdım bilip/bilmeden, emin olmadan böyle cümleler
> kurmayın. Ubuntu örneği ile filan gelmeyin sakın; kaç paket var o imajın
> içinde, kaç paket var pardus 2008.2'de bunları bir kontrol edin.

Gökmen'in söylediklerine katılıyorum. Şu anda pardus kurulum sonrasında hiç
bir ek paket kurmadan, hemen hemen tüm masaüstü ihtiyaçlarını
karşılayabilecek durumda. Bunu pardus dağıtımı için büyük bir artı olarak
görüyorum. Bilmiyorum ileride iş yükü çok çok azalırsa can sıkıntısından
Pardus-{Kurulan,Çalışan,NetInstall,Xfce,Gnome,Lite,Dvd} gibi farklı medyalar
oluşturulursa o zaman Emre'nin dedikleri olabilir.

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Emo Philips  - "I was the kid next door's imaginary friend."