[Gelistirici] Kurulum Stratejisi

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
18 Şub 2009 Çar 18:39:40 EET

18 Şubat 2009 Çarşamba 10:17:09 tarihinde Furkan Duman şunları yazmıştı:
> 18 Şubat 2009 Çarşamba 01:22 tarihinde Erkan Tekman

> Bu da çok lüzumsuz bir laf olmuş. Siz paranoyak olmuşsunuz.

Bu listede oluşan çeşitli hassasiyetleri gözönünde bulundurarak gerekli
olmadıkça mesaj yazmama ve yazdığım mesajı da en azından üç -çoğu zaman beş-
kez gözden geçirerek tüm sözcük ve cümlelerin doğru yerine oturduğundan emin
olma yoluna gidiyorum.

Okuyanlardan da beklentim fevri tepkiler vermek yerine benzer bir dikkatle
yazılanları okuyup anlamaya, tam anlamadan da yanıt yazmamaya çalışmaları.

Ne yazdığımı ve ne anlama geldiğini ***ÇOK İYİ*** biliyorum ve yazdıklarımla
Furkan'ın tepkisi arasında akıl ve mantığın alabileceği bir bağlantı
kuramadım. Belki de çarelerden birisi bu listeye hiç yazmamam, ne yazsam
yanlış anlaşılacak korkusu ile yaşamak istemiyorum :-)

Camiaya, camianın sürece katkısına belki de hepinizden çok inanan ve bu yolda
belki de en fazla çabayı harcayan kişi olduğumu düşünüyorum ve şu anda nutkum
tutulmuş durumda...

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE