[Gelistirici] Kurulum Stratejisi

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
17 Şub 2009 Sal 23:28:35 EET

On Tuesday 17 February 2009 23:19:01 Emre Erenoglu wrote:
> Sigdiran sigdiriyor, biz sigdiramiyorsak sorun bizdedir.
Bu bol keseden atmalara da bayılıyorum ya; kim sığdırıyor ? neyi sığdırıyor ?
lütfen daha önce de yazdım bilip/bilmeden, emin olmadan böyle cümleler
kurmayın. Ubuntu örneği ile filan gelmeyin sakın; kaç paket var o imajın
içinde, kaç paket var pardus 2008.2'de bunları bir kontrol edin.

> Bir disk imajinin CD/DVD veya usb key'de olmasinin kendisi icin ne farki
> oldugunu goremiyorum.
CD/DVD ile usb key in okuma hızlarının farklı olduğunu bildiğinizi umuyorum.

--
Gökmen GÖKSEL