[Gelistirici] Kurulum Stratejisi

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Şub 2009 Sal 23:39:41 EET

2009/2/17 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>

> Bu bol keseden atmalara da bayılıyorum ya; kim sığdırıyor ? neyi sığdırıyor
> ?
> lütfen daha önce de yazdım bilip/bilmeden, emin olmadan böyle cümleler
> kurmayın. Ubuntu örneği ile filan gelmeyin sakın; kaç paket var o imajın
> içinde, kaç paket var pardus 2008.2'de bunları bir kontrol edin.

:)  Guzel konuya parmak basmissiniz. Dogrudur, hizli kurulum icin paketlerin
bir kisminin gitmesi gerekebilir. Ama bu konuda bizim bir sey soylememiz
gerekmiyor, kullanicilar karar verebilir, acariz bir "oylama", cok paket mi
hizli kurulum mu diye soylerler bize.

> CD/DVD ile usb key in okuma hızlarının farklı olduğunu bildiğinizi
> umuyorum.

Okuma hizinin sizinle konustugumuz paket sistemi konusu ile baglantisini
kuramadim. Sonucta iki kurulum metodu da CD kullanacagindan, bu acidan
birinin digerine avantaji yok. Sadece birisi dogrudan okuma, acma kopyalama
yapacagindan, paket ayarlari vs. ile ugrasmayacagindan yaklasik 1 CD
kopyalamasi suresinde kurulum biter diyorum hepsi bu.

Emre