[Gelistirici] Kurulum Stratejisi

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
17 Şub 2009 Sal 23:08:52 EET

2009/2/17 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Pek anlayamadim. Sanirim kaybedilen zamanin cogu paketin sikisma orani veya
> acilmasinda degil, paketin kurulumu sirasinda cok sayida disk islemi
> yapilmasinda (kopyala, kur, ayar cek, pisi'yi update et vs.).  Halbuki "saf"
> bir imaj, paket verileri ile birlikte sisteme dogrudan acilarak (uncompress)
> kopyalansa, 1 CD'nin diske kopyalanmasindan biraz daha fazla surede kurulum
> isi tamamlanir.

Emre bence burada imaj kopyalamak pek efektif bir yol degil. Burada Gökmen
Beye katılmaktayım. Ben 2009 için beyin fikirlerinde de  geçen  paket seçme
desteği verebiliriz dvd kalıpları üzerinden böylece hem kişiler istediği
daha az paketi kurar hemde daha az sıkıştırılmış pisi paketleri daha hızlı
kurulur :)

Mete Alpaslan